Merkidentiteit – huisstijl – marketing

Rien van Barneveld – Schildersbedrijf en interieur

Voor Rien van Barneveld hebben we de complete merkidentiteit opnieuw neergezet. Met als basis een sterk logo.

Logo concept

De witruimte in de R (van Rien van Barneveld) is tevens een verfroller. De dikte van de poten is even breed als de dikte van het handvat van de roller. Ook de witruimte buiten de R in het vlak is even breed. Zo is alles in verhouding. Door de R in een vlak te plaatsen krijgt het iets meer status.

De website is helemaal responsive gemaakt, zodat het op ieder scherm (desktop, tablet en mobiel) er goed uit ziet. De content is geschikt gemaakt voor retina schermen. Alle informatie is overzichtelijk weergegeven met een strakke indeling.

signing

In samenwerking met Mees Reclame zijn de bussen van Rien van Barneveld opnieuw bestickerd.

Brochure

Een brochure met inspiratie voor het interieur, alles over het schildersbedrijf en de mensen die er werken. Speciaal voor de brochure hebben wij nieuwe foto’s gemaakt van iedereen.

Bij ons (Rien van Barneveld) moest echt alles “op de schop”, begin daar maar eens aan. Bastian heeft lijn erin gebracht door ons te overtuigen om te starten met een nieuw eigentijds logo en vanuit hier zijn wij samen met hem verder gegaan naar een goede website, advertenties, etc. Als ondernemer ben je altijd druk, Bastian heeft maar een paar woorden nodig en hij vertaalt een en ander in een goed eindproduct.

Rien van Barneveld is zeer tevreden over de aanpak van Schilderink en zal zeer zeker ook in de toekomst met hem blijven samenwerken. 

Rien van Barneveld

Eigenaar, Rien van Barneveld Schildersbedrijf en Interieur

Ook een sterke merkidentiteit? Vraag nu een gratis merkanalyse aan:

14 + 13 =