Merkidentiteit – huisstijl – webdesign – marketing

Meijerman Grondzaken

Voor Meijerman Grondzaken hebben we de complete merkidentiteit neergezet. Met als basis een sterk logo.

Logo concept

Meijerman Grondzaken is begonnen als Meijerman Verjaringsadvies. De “M” stelt een gebouw voor met een schutting. Een schutting is bepalend bij het eigendom van de grond. De “V” is het groen, de grond rond het huis. Tevens is het een vinkje. We hebben gekozen voor een lettertype met schreven (serif), om status mee te geven aan de naam. De kleuren blauw en groen staan voor zakelijk en voor het groengebruik.

Voor deze website is bewust gekozen voor een creatieve opzet. Alle projecten worden in een overzicht op de wereldkaart gepresenteerd. Per gemeente is een project te bekijken met cijfers en een referentie.

Brochure

Om bij gemeentes duidelijk te maken wat snippergroen is en hoe Meijerman Grondzaken (Verjaringsadvies) hierbij kan helpen, hebben wij een frisse brochure ontworpen.

Wij werken een flink aantal jaar samen met Bastian. Dit begon ooit klein met het creëren met een paar elementen van onze huisstijl. Bastian kwam met wonderlijke voorstellen waaruit bleek dat hij goed begreep welke ideeën zouden werken voor onze doelgroep.
Door de jaren heen werden onze logo’s vernieuwd, sites geüpdatet en brochures ontworpen. Onze uitstraling werd steeds professioneler. Iets wat we ook terugzagen in de resultaten. Dankzij Bastian werd ons merk steeds sterker.

Bastian is een zeer prettige vent om mee samen te werken en weet hoe hij de uitstraling van uw bedrijf naar een hoger niveau kan tillen.

Martijn Meijerman

Eigenaar, Meijerman Grondzaken

Ook een sterke merkidentiteit? Vraag nu een gratis merkanalyse aan:

5 + 14 =